Gå till huvudinnehållet
Synpunkter, tips och ideér? Hör gärna av dig till oss! Läs mer på granngården.se

Synpunkter, tips eller idéer?

Dela

Du är alltid välkommen att vända dig till oss på Granngården. Vår Kundservice är öppen alla dagar på chatt eller telefon 0771-222 444. Vi vill att du som kund alltid ska känna dig nöjd, men vi vet att saker och ting kan gå fel ibland. Granngårdens Kvalitetsavdelning finns här för dig om du skulle ha synpunkter, tips, idéer eller önska omvärdering av ett beslut. Du når oss på kvalitet@granngarden.se.

Vårt kundlöfte till dig

Vi vill att du som kund ska känna dig väl omhändertagen i alla möten med oss på Granngården, oavsett digital eller lokal kontakt.

Du är alltid välkommen att höra av dig till oss på kvalitet@granngarden.se – oavsett om det gäller produkter, tjänster, service eller bemötande. Vi lovar att göra allt vi kan för att lösa ditt ärende. Vi svarar vanligtvis inom en arbetsdag.

Som tack för att du tar dig tid att dela dina synpunkter och tips är du med i vår utlottning av presentkort. Varje månad lottar vi ut tre stycken till er som varit med och bidragit till att göra Granngården bättre.

Extern rådgivning för dig som konsument

Vi på Granngården vill göra vårt allra bästa för att hjälpa dig. Många gånger kan ärenden lösas direkt via telefon eller chatt. Om du har fortsatt synpunkter på Granngårdens hantering finns det även externa instanser du kan vända dig till, som till exempel Allmänna Reklammationsnämnden, Konsumentverket, alternativ tvistelösning med mera. Här kan du läsa mer om extern rådgivning.