Gå till huvudinnehållet
Synpunkter, tips och ideér? Hör gärna av dig till oss! Läs mer på granngården.se

Synpunkter, tips eller idéer?

Dela

Du är alltid välkommen att vända dig till oss på Granngården. Vi tar tacksamt emot dina tips och synpunkter! Du når oss alla dagar på chatt kl. 08-22 eller telefon 0771-222 444 kl. 08-20. Ibland blir det fel och då är det extra viktigt att du delar med dig av din upplevelse till oss. Till kvalitet@granngarden.se kan du höra av dig om du inte skulle vara nöjd med ett beslut eller med hur du blivit bemött.

Vårt kundlöfte till dig

Du som kund ska alltid vara nöjd, det är vårt mål. Men ibland kan saker och ting gå fel och då är det viktigt att du kontaktar oss och delar med dig av din upplevelse.


Om du inte är nöjd med våra produkter, tjänster, service eller bemötande kommer vi göra allt vi kan för att hjälpa dig att lösa problemet. Du som kund ska känna dig väl omhändertagen i alla möten med oss på Granngården, oavsett digital eller lokal kontakt.

Om ditt köp eller besök inte skulle vara enligt förväntan, är du alltid välkommen att höra av dig till oss med ditt ärende. Du når oss på kvalitet@granngarden.se . Vi svarar vanligtvis inom ett dygn.

Som tack för att du tar dig tid att dela dina synpunkter och tips med oss har du chans att vinna ett presentkort. Varje månad lottar vi ut tre stycken.

 

Extern rådgivning för dig som konsument

Vi på Granngården vill göra vårt allra bästa för att hjälpa dig. Många gånger kan ärenden lösas direkt via telefon eller chatt. Om du har fortsatt synpunkter på Granngårdens hantering finns det även externa instanser du kan vända dig till, som till exempel Allmänna Reklammationsnämnden, Konsumentverket, alternativ tvistelösning med mera. Här kan du läsa mer om extern rådgivning.